21 ianuarie 2012

Trandafirul de Argint

   Ninge peste mine cu gândurile tale, ninge peste mine cu fulgi mari de catifea, ninge peste Noi cu dezmierdări de nea, cu cântecul iubirii mute a Naturii, ninge argintiu în viaţa mea...
  O mână nevăzută se întinde vederii mele. Este ea, Crăiasa Zăpezii.Mă priveşte tandru şi îmi oferă Trandafirul de Argint. Mă îndeamnă să o primesc în Casa Mea.Dar nu ştii ...cât aş vrea de mult.... dar nu am cum, nu pot.Numai un suflet de copil poate, un copil cu sufletul imaculat şi alb....care crede că şi sub mantia zăpezii e totul alb.
   Mi-au îngheţat gândurile şi aştept să fulguiască peste mine ca să se sature Cerul de povestea obiectelor acoperite de Nea.Să uite că nu sunt decât un încercat exemplar al lui Sisif într-o repetitivă poveste de teatru.Să ningă în suflet cu fulgi de catifea, argintii şi fragili, să uite sufletul că sunt aici şi acum.... în mijlocul Naturii. Să redevin copil-un copil cu dorinţe albe, cu suflet imaculat, argintiu şi pur precum Matia Crăiesei Zăpezii ce dansează în cântecul fulgilor de nea.Dansul nesfârşit al iubirii de Viaţă,de Suflet, de Frumos, de Divin. 

 Crăiasa Zăpezii mi-a oferit un Trandafir Argintiu pe care am considerat că nu îl pot primi....
  Dar eu vă ofer vouă un trandafir cu strălucire argintie.Voi îl primiţi?
  Casetuţa aceasta ar putea adăposti visele voastre de început pentru ca apoi acestea să fie înlocuite de bijuterii argintii sau aurii.....



    Vă îmbrăţişez şi vă pup ....

2 comentarii:

Simona spunea...

Buna Mara ca de obicei ne surprinzi cu casete noi si cuvinte imbietoare!!!Ma intereseaza casetele tale...Te pup, mai vorbim.

decoratiunicustil spunea...

Buna, ma bucur, am sa aduc elemente de noutate curand, ramai aproape!!!

Căutaţi pe blog