23 ianuarie 2012

PREMIU!!!

      Bună dimineaţa!!!
  Îmi savurez cafeaua latte machiatto  spumoasă, bună şi caldă, preparată la expresorul cel nou.
  Sunt fericită.Îmi privesc minunăţia primită zilele trecute care face cele mai delicioase băuturi calde din cafea: expresso scurt sau lung, cappuccino, latte machiatto, mochaccino, chocochino. E frumoasă şi plină de inimi multicolore. 
  Cum niciodată în viaţa mea nu am câştigat nimic, anul trecut de Crăciun mi-am zis că ar trebui să îmi încerc norocul şi să scriu despre cum îmi petrec  Crăciunul pe forumul http://www.desprecopii.com/ în încercarea de a  câştiga expressorul cu pricina. Şi, bineînţeles, m-am apucat de scris postarea pe care o  stiţi deja din luna decembrie a anului 2011, anume http://picturadecorativa-mara.blogspot.com/2011/12/colind-bradului-de-craciun.html
Dar fără prea multe speranţe, doar pentru simplul fapt de a scrie despre ceea ce îmi place.    
  Când am fost contactată că am câştigat,eu, care  în viaţa mea nu am primit nici măcar un băţ pe gratis, nu eram sigură că urechile  sau ochii mei mai aud sau văd bine.
 Aşa că m-am pus pe aşteptat.....minunea de expressor ...care s-a înfiinţat în casa mea nu de mult timp.Un cadou de la viaţă!
 Le mulţumesc organizatorilor concursului pentru iniţiativa lor şi le urez un an bun, cu multiple realizări profesionale şi personale.      Şi acum, ca să fiu "cool" îmi mai pregătesc un expresso până mă ameţesc de tot de atâta "tărie"........ iar Antoninei am să îi trimit reţete de cafea, că, deh, cu aşa minunăţie am să devin expertă în prepararea sortimentelor de  cappucino şi cafea.Nu credeţi? 


 Vă invit să savuraţi cu mine cea mai bună cafea!!!Pupici!!!

Niciun comentariu:

Căutaţi pe blog