17 iunie 2011

În mijlocul salcâmilor înfloriţi..........


  Aş vrea să aud foşnetul frunzelor căzând în geam iar roua dimineţii să o sărut pe buze. Mi-e sufletul pustiu şi zbuciumat ca Marea Neagră....cu ochii albaştrii.Ce departe eşti!Şi singur.....Atât de departe încât îmi pari străin.
 În mijlocul salcâmilor înfloriţi aştept urgia toamnei sperând că ai să revii....curând.Doar sper...şi-atât... Îmi este de ajuns numai Dumnezeu şi cântecul şoptit al  iubirii mele  neîmplinite.
 Merg drept pe drumul meu,trecutul este o ţară pe care nu o voi mai vizita niciodată.Nu-ţi întoarce privirea înapoi,nu păşi în trecut pentru nici o secundă.Going to your way oricât ţi-ar părea de greu sau nefiresc ... 
 Aş vrea să fiu aerul pe care îl respiri doar o singură clipă,să simt cântecul din sufletul tău.Şi cerul din inima ta.Şi iertarea sau mânia ta.Ca să pot trăi şi să te pot uita.Ca să pot recrea ceea ce nu am putut fi Eu când eram NOI DOI.
 Şi, poate că.....odată cândva,de-a lungul multor eternităţi,"te voi ierta şi-ai să mă ierţi!"(William Blake)

           100% hand-made




 Setul ,,FRUNZĂ VERDE DE ARŢAR"

3 comentarii:

AA spunea...

Mara, draga mea, bine te-am regasit! Mi-a fost foarte dor de locul meu de relaxare si ce surpriza placuta am avut astazi cand am vazut verdele tau de artar! Te salut cu multa dragoste din Romania!

Adriana

dli spunea...

parca iti da senzatia de liber, de aer curat, nu?

decoratiunicustil spunea...

Buna, Adriana imi pare rau ca nu ti-am mai scris la comentarii..esti cel mai mare fan al meu din cate observ si pentru asta iti multumesc.Te astept sa revii cand timpul iti permite sau simturile te indeamna in ,,oaza mea de liniste,,.Si astept un mesaj de la tine ...Pupici din tara noastra draga!!!

Căutaţi pe blog